måndag, maj 11, 2009

Trött!

Usch vad trött jag varit idag.

Först fick man tvinga sig upp ur sängen.
Sen när man kom till skolan så fick man reda på att Sv/Eng- läraren inte var där, så då hade jag haft sovmorgon till 10.15 om man hade fått reda på det. men sånt är livet... :P

Gick till 14.55 idag... alla höll vi på o somna på företagsekonomin ^^ hehe!! hade genonomgång i en timma o man var rätt slut efter det. efter genomgången så var det typ 20min kvar på lektionen så då tog vi en liten paus o sen jobbade med uppgifter.. hehe!

Mattelektionen gick faktiskt rätt okej idag:) börjar fatta logaritmer nu:) wohoo!! :D så det kanske går bra på nationella:) min lärare tyckte jag skulle hålla fast vi den här känslan jag har nu :p heh!! kan ju faktist vara bra o vara positiv på provet...
Under mattelektionen kom Jelena på en ide att vi har en liten "mattekväll" typ i en timma o hjälper varandra:) det var en bra ide tycker jag... så vi sa att vi ska ta det efter extra matten på onsdag :P hehe! Först extra matte mellan 16-17, och sen tänke vi sitta kvar från 17-18 ^^ hehe. vi ska kolla om våra extra mattes lärare oxå kanske kan stanna kvar så vi vet att vi får rätt hjälp ^^ annars så får vi väl klara oss själv ;)

Nu ska jag ut o gå med mamma :D
Ha det bra:)

xoxo
- J

4 kommentarer:

  1. Hur långt brukar ni gå?
    Jag hittade en steg räknare i min nya mobil som jag köpt! Snacka om att det triggar en själv att gå!

    SvaraRadera
  2. Låter som en superbra ide :) Men blir det inte jobbigt att sitta kvar ännu längre?

    SvaraRadera
  3. Till Lille:
    Vi brukar inte gå. Hon skulle ut o gå o drog med mig:) hehe! det tog ca 50min. Det var jättefint:) fast slutet så blåste det jättemycket för det var typ öppen mark om man säger så.
    I mobilen?! Åhh vad coolt!! vad e det för en mobil du köpt nu då ? ^^ hehe
    jo, förstår att det triggar en...

    SvaraRadera
  4. Till Madiix:
    Ehh.. det kanske det blir ^^ haha!! men vi tar typ med fika så vi orkar. för vi äter typ lunch vid elva, o det klarar vi ju oss inte på ;)
    Men det var faktiskt en bra ide hon kom med:) Det är så tråkigt o plugga själv... roligare om man e med någon...

    SvaraRadera