onsdag, maj 13, 2009

Matte...!

Idag var en konstig men bra dag:)

Skolan började 11.45 med information för projektarbetena för nästa år. Eftersom jag går ekonomi så får vi göra UF-företag istället. Nu har vi grupperna, det som fattas är idéer...!! Nån som har nån bra idé?? ^^

Sen hade vi supertråkig naturkunskap!! Usch, fattar inte hur en lektion kan vara så tråkig!!:O
Vi hade ingen engelska så idrotten började kl.2 istället. Vi spelade frisbeegolf :) det var jättekul och det gick för en gångs skull bra ^^ hihi!! Kom bara näst sist ;)
Klockan 3 så bestämde sig jag och Amanda att börja räkna matte. Så vi räknade matte i en timma. Sen var det extra matte mellan 4 och 5, så då blev det en timma till. Man märker verkligen när det är sen onsdag eftermiddag. Det spårar jämt ut.. och idag gjorde det verkligen det :p haha xD men det var kul ^^ hehe!!
Extra matten gick bra... bara att kurvor är inte min grej xD haha!! andragradskurva och tredjegradskurva.... det blev för mycket för min hjärna. han målade till o med, men fattar fortfarande inte riktigt... :O haha!! men matten var kul iaf:D
skulle fortsatt plugga lite matte en tredje timma med Jelena efter extramatten, men bibblan var stängd så det blev inget... ska försöka fortsätta plugga lite sen. men när man kommer hem så känner man verkligen hur slö man är... :O skulle nog kunna sova nu...!!

Nu tänkte jag faktiskt sätta mig framför TV:n!! orkar inte plugga just nu. försöker sedan isf! ;) om jag orkar :P hehe!!
ha det !

xoxo
-J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar