fredag, maj 15, 2009

Matte C!

Ojojoj... Hade nationellt prov i Matte C idag. Allt började med att jag vaknade med ett ryck k.6 och trodde jag hade försovit mig så var typ livrädd. men så såg jag att klockan bara var 6 o då somnade jag om:) åhh vad nervös jag var hela morgonen.. haha!

Va i skolan vid 8. Jag visste seriöst inte vad jag skulle göra. Jag var riktigt nervös! Stog typ o gick runt på samma ställe hela tiden... xD haha!!

Provet började 8.30 med del 1... efter 45min började jag måla :p haha!! Var så nervös o okoncentrerad så fick hitta på nåt för o typ kunna samla tankarna ;) men efter att jag hade målat så satt jag typ o skratta resten av provet ;) hehe men när jag lämnade in del 1 så kändes det faktiskt rätt okej:)
Del 2 var hemsk!! Hade nästan lust o lämna in den på en gång när jag hade hämtat det.... men det gick väl bra. Inte så bra som jag vill men gjorde mitt bästa:)

11.10 bestämde jag mig för att jag var klar. Men eftersom jag var den första som gick så kändes det inte så jättebra... men bara onödigt o sitta där om man ändå inte kan mer...

Jag slutade efter provet så gick hem. Timmarna gick och man funderade. Sen fick man reda på att våran lärare redan hade rättat proven :D så gick tillbaka till skolan vid halv 4 för och se vad jag fick på provet... o allt slutade med att:

JAG KLARADE MATTE C NATIONELLA!!! :D

åhh !! vad glad jag är nu! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar