onsdag, maj 06, 2009

Skola...

Jaha... nu hamnade jag här igen. Så går det väl när man ser en ledig data och man inte har en normal engelskalektion ;) haha.

Dagen har äntligen känts normal :D wohoo!! Amanda is back:) Åhh vad avis jag är nu. Vill oxå till Frankrike...!! Trevligt o höra hennes historier ^^ hon hade trevligt och det ju bra :)

Snart e det trökig idrott... men den ska vi nog över leva. Och sedan kl.16 är det dags för extra matte:) Lite segt att det är klockan fyra, men gissar att det inte fanns nån annan tid... Men man ska vara glad för det man får. Utan extra matten så skulle jag inte klarat mig ;) hehe! Har alltid haft lätt för matte och alltid gillat matte :) Men när jag började gymnasiet vet jag inte vad som hände :o
Och nu är jag verkligen supertstressad inför nationella och nu fattar jag verkligen nada...! Tur att vi har en sån grym "lärare" då som är så snäll och stannar kvar klockan fyra och hälper oss :D

Men nu är det dags att förflytta sig till idrottshallen...

Ha det bra allihopa!!

1 kommentar: