fredag, maj 22, 2009

"Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show"

Hade spelat in "Hjälp! Jag är med i en japanska tv-show" från i torsdags och såg precis på inspelningen. Asså seriöst!! Sånna som Anna Book ska inte vara med!! Det enda hon gör är o gråter o klagar. och så fort hon får reda på tävlingsgrenen så börjar hon gråta.
Hon tackade ju ja en första gång och va nog kanske den tredje personen som åkte ur. Och då vet hon ju vad som händer o vad det går ut på och att det är jobbiga o konstiga grejer som ska utföras. Men sen kom hon tillbaka ännu en gång, och då va hon med i tre avsnitt till, o nu åkte hon ur igen. Och jag fattar fortfarande inte varför hon tackade ja en andra gång eftersom när hon är där så e det enda hon gör är o klagar! Åhh vad trött jag blir på henne! :o såå skönt att hon åkte ut nu igen!!

Så, nu har jag fått skriva av mig om det :P haha!! nu ska jag äta godis o titta på tv, kanske nån film (: hihi!!
Ha en trevlig kväll!

xoxo
-J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar