torsdag, maj 28, 2009

Hemlig resa, halvledig dag och bal :)

Hej hej allihoppa! :D
Skulle uppdaterat igår, men glömde bort det :p haha !

Igår var vi då på "hemlig resa" med klassen. Vi åkte till ett blåsigt Göteborg :p hehe. Vi fikade lite, fick träffa Jennys nya bebis Malcom, åkte med en båt över till Älvsborgs fästning och sedan var dagen slut. Jag, Amanda, Linus och Busken stannade kvar ett tag i Göteborg och tittade lite. Amanda och Linus hade en plan att dom skulle hålla armkrok från 13.40 tills att Amanda skulle hoppa av i Alingsås, och det roliga var att klarade det :p haha!! men det roligaste var ju när Amanda skulle betala ^^ haha! xD

När jag kom hem så var jag helt slut...haha! var hemma typ kvart i sju. Kollade lite på datorn, åt, kollade lite till på datorn, fixade disken och sen var det dags att sova ;) hehe

Idag har varit en seeeg dag! Började 9.55 med matte, men det visade sig att det bara va dom som inte hade klarat nationella som behövde komma. men eftersom jag redan var i skolan o inte orkade gå hem så var jag med på mattelektionen :p haha!! fick vara lite extra lärare ^^ haha!! sen var det lunch. Idag var det hamburgare *mums* ^^ hehe 11.45 var det en till matte lektion som denna gången var på en timma. o som sagt, orkade inte gå hem så var med på den med xD haha! (har visserligen 30 sekunders promenad hem (a) men onödigt o gå fram o tillbaka xD haha!!)

Slutar kl.15 idag, så då går jag hem o äter och sen vid kl.16 är det tillbaka till skolan för o kolla på treorna som ska på bal :) Har kommit två regnskurar idag, så hoppas det inte regnar när de kommer ut!!

Men nu är det håltimma och jag ska göra klart en presentation till imorrn... hatar muntliga grejer...!! :o
Ha det bra!

xoxo
-J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar