söndag, maj 17, 2009

Eurovision Song Contest 2009

Först får jag väl säga grattis till Norge som vann! :D Jag får väl lyssna lite mer på den så börjar jag nog gilla den ordentligt! ;)

Grattis till Arash och Azerbajdzjan som kom trea :D Gillade verkligen deras låt!! Tycker dom skulle vunnit!

Malena gjorde ett bra jobb. Synd att hon kom så långt ner, men det var bra jobbat. Personligen gillar jag låten, men Sverige måste lära sig hur europa fungerar, för Malenas låt är inget som funkar där. Då skulle t.o.m Alcazar klarat sig bättre, för deras låtar fastnar, även om de inte är de bästa.

Sen så undrar jag vad det är för fel på Finland!!! Åhh vad jag skäms över att vara finsk!! Fy!! Man skickar inte en gubbe som rappar, och speciellt inte när han inte ens kan engelska ordentligt!! Låten skulle vart bra om man tog bort gubben och rappen!! Fy på Finland säger jag bara!! De kan mycket bättre än så!!

Nu är det dags att sova:)
Sov gott!!

xoxo
-J


AySel & Arash - Always

1 kommentar: