torsdag, maj 07, 2009

Dålig dag

Allting började igår med att jag mådde dåligt. Och det gick inte över idag. Mådde lika dåligt på morgonen och kom inte upp ur sängen. När jag väl kom upp kände jag hur dåligt jag mådde. Så det blev att jag stannade hemma idag...

Skulle gjort omprov i Naturkunskap idag om cellen och sånt, men fick flytta det igen. Vet inte hur många gånger jag har flyttat det nu :o

Fick nåt nervsammanbrott idag.... Ahh vad stressad jag är. Så sjukt mycket i skolan!! Tror faktiskt det var stressen som fick mig att handla som jag gjorde igår på extra matten. Går runt och är stressad hela tiden. Har en känsla att det är det som fick mig att bli dålig idag oxå.


Det blir ju inte direkt bättre när man får höra att det var logaritmer dom gick igenom på mattelektionen idag ..!! o självklart så var jag sjuk idag! åhh vad sur jag blir!! varför finns logartimer?!

Just nu ligger all min fokus och energi på matten, så kom fram till att det kanske är en bra ide att skriva ner allt på en lista för och se vad det är jag har kvar och sedan fokusera på en sak i taget. Att slänga ihop allt i en gryta och försöka lösa det samtidigt kommer aldrig att funka...

Fre 8 maj: Nationellt Prov Engelska [Hör-/Läsförståelse]
Tis 12 maj: Prov Företagsekonomi B
Fre 15 maj: Nationellt Prov Matte C
Tis 19 maj: Nationellt Prov Engelska [Muntligt]
Ons 20 maj: Prov Naturkunskap B (Människan)
Mån 25 maj: Svenska Bokredovisning [skriftligt]
Tis 26 maj: Svenska inlämning (Upplysningstiden)
Fre 29 maj: Muntlig presentation i Information & Layout
Tis 2 juni: Prov Företagsekonomi B
Ons 10 juni: SKOLAN SLUTAR!
Plus att jag ska göra omprovet i Natukunskap B (Cellen och livets uppkomst) nån gång mellan allt det där oxå!

10 saker på en månad.... ahh!! För en del kanske det inte låter så mycket... Men för mig är det mycket...! Sånt här gör att jag blir stressad och mår dåligt...!!


Försökte lätta upp stämningen för mig själv så satt och läste en gammal historik från en konversation med en kompis :) haha.. åhh vad kul det var! Du är så sööt ^^ hihi jag behövde det där:) min eftermiddag kändes bättre en stund där:)
I wanna go back to the way it was

Kvällen har faktiskt vart riktigt bra:) Har faktiskt skrattat och lett hela tiden:) Dagen slutar nog rätt bra tror jag:) hihi

Nu är det dags att hämta pizza :P haha!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar