tisdag, maj 26, 2009

Övertrött + Red Bull = ingen bra kombo xD

Kom till skolan vid 11, gick o åt lunch med Amanda och Tim, och i matsalen stötte vi på Amra och Jelena :)

Sen var det håltimma, och ingen dator ledig så jag o Amanda gick o köpte fika till Göteborgsresan med klassen imorrn :) Det ska bli jättekul :)
Var lite trött så köpte även en Red Bull som jag hällde i mig rätt fort :p haha!
Efter vi hade handlat så var datorerna lediga, så då gjorde jag min powerpoint presentation o blev typ klar. fixar med det sista på torsdag;)

Vid två så började vår företagsekonomi, då började den där Red Bullen verka ;p haha!! (det låter konstigt jag vet, men vet inte hur jag ska uttrycka mig :p) Fick även lite till av Amanda, så drack typ 1½ burk.. det låter inte mycket.. o har druckit mer än så utan att det händer nåt. Men av nån anledning var jag känslig idag xD haha!! vara övertött och en hälla i sig 1½ energidryck.. ingen bra kombo... oj vad flum jag blev xD haha!!
Men efter ett tag så började jag lugna ner mig ^^ hehe!! Våran lärare hade typ nån annan lektion eller nåt, så vi var själva i klassrummet. Så jag, Amanda, Amra och Jelena startade planera UF, och nu kan jag bara säga att jag verkligen ser fram emot att jobba med UF nästa år :D wohoo!!

Som sagt, klassresa till Gbg imorrn då :) så dags att gå o lägga sig ^^
Sov gott!! <3

xoxo
-J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar