lördag, maj 09, 2009

Äntligen!!

Åhh vad härligt det är att sitta här igen! Det har varit rikigt jobbigt faktiskt att inte kunnat uppdatera. Fattar inte varför det har känts så, men det har det i alla fall :P haha!

I torsdag så var jag då hemma. Tog det lugnt. Uppdaterade på kvällen innan jag skulle lägga mig;) Men av nån anledning kände jag att jag skulle kolla en till sak på internet och råkade trycka lite fel, så helt plötsligt kom det upp en ruta om att jag hade fått virus på datorn ... oops! precis när jag skulle sova oxå... så hade typ dåligt samvete och kunde inte rikigt sova. men jag somnade sedan :P haha!

Sen på fredagen var det skola... Nationellt Prov i Eng B, hör-/läsförståelse. Kändes rätt okej faktiskt:) nu är det bara den muntliga delen i eng b nationella kvar så går det bra kanske man får ett bra betyg i eng b ^^ hehe!!

På fredageftermiddagen så var ju det fel på internet... usch vad jobbigt det var. kom inte in på nånting... kom in på msn och på min mejl, så det var ju rätt skönt, men jobbigt att inte komma in på nåt annat...! Men gjorde lite nytta istället på kvällen så det var väl bra:P hah!!

Somnade kanske vid tolv och vaknade 7.55 imorse pga att jag höll på att ramla ur sängen xD haha! så mellan typ 8 och 9 så höll jag på att ramla ur sängen två gånger till ^^ haha! usch vad trött jag var :P gick upp, duschade. satt vid datorn o tappade tålamodet pga att det fortfarande krånglade pga viruset (visserligen mitt eget fel :P hehe ^^).... åt frukost vid 12 ^^ blev pizzarester :P haha enklast... sen satt jag lite vid msn igen. spenderade ca. 30 min på att sminka mig o fixa håret ^^ sen gick jag o handlade. satt sedan lite till vid msn. sen var det dags att promenera till Claes kl.16.
Dit var även Cazandra, Fredrik, Samuel och Stefan. Stefan hade med sig sin son som bara är sååå söt!!^^ Grillade lite. Spelade lite frågesport. Jag och Cazandra ägde juh hehe! även om vi nu inte vann... men vi hade flyt där ett tag o vi gissade bara på frågorna o ändå fick vi rätt ^^ haha! Sen åkte Stefan och hans son hem. Då spelade vi andra lite kort. Sen vid halv åtta bestämde jag mig för att dra mig hemmåt. Började blir trött...

Har fått hjälp med datorn nu.. den e inte riktigt klar än men förhoppningsvis så funkar den väl imorrn igen ^^ får låna en annan dator nu :) that's why I'm updating^^ hehe

Nä, men nu börjar jag blir trött, så det är dags att går till sängs...
Sov gott allihoppa!

Natti!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar