tisdag, maj 19, 2009

Högskola

Sitter i skolan och har håltimma... seegt!

Dagen har varit rätt soft:) hehe!
Jelena sa dagens kommentar xD haha!! och Joakim sa dagens skämt :P hehe!

Som sagt... har nu håltimma och sitter med Amanda i datasalen:) vi roffade åt oss lite böcker om högskolor i olika städer hehe. Vi satsar på Chamlers :P haha! xD
skulle kolla in Chalmers hemsida ... "den sämsta sida jag varit inne på" säger Amanda xD haha! den va faktiskt lite konstig :P

Usch nä men Chalmers skulle vart soft o gå på, men då skulle man gått NV istället :p hade planer på o gå NV pga all matte ^^ och det är folk som undrar varför jag inte gick NV eftersom jag gillar matte... och ibland undrar jag det med. Men har problem med Fysik, Kemi o sånna ämnen så därför jag inte valde det...

Nu ska jag o Amanda gör nån "nytta" :P flumma runt lite mer xD hehe
ha en fortsatt trevlig dag:)

xoxo
-J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar