måndag, maj 04, 2009

Pinsamt...

Vet inte inte riktigt hur jag lyckades försvinna i huvudet.
När vi va i matsalen och vara klara så skulle jag lämna disken o så slänga maten som blev över. Men om nån andledning så skrapade jag ner maten där man skulle lägga besticken och höll på att slänga besticken där man skulle slänga maten... Besticken hamnade rätt men fattar fortfarande inte hur jag lyckades göra så fel. Det stod lixom en lärare framför mig som slängde mat och det var jag fullt medveten om! Usch vad pinsamt det var... och lite läskigt. Det var verkligen som att jag inte var där för när jag såg vad jag hade gjort så fattade det jag inte först .. haha!! Är väl sånt som händer ibland ^^


Men oj vad mycket klockan är! Ska springa till gymmet och träna med Vikky! Är redan sen! :O

Vi hörs!:)

2 kommentarer:

  1. Sånt kan hända ibland :p hehe

    SvaraRadera
  2. haha ja ;)
    men det var riktigt läskigt för det var som att jag inte var vid medvetande typ :O går inte att förklara...

    SvaraRadera