fredag, maj 01, 2009

Lång dag

Klockan 10 var det dags för tjänst... gick inte upp förren 9.15 xD haha!! men då tvingade jag mig upp :P Var ute i tjänsten till ungefär 12. Kollade lite mejl, sen var klockan 13 o man fick springa ner till nästa möte för tjänst som var 13.15. Men eftersom jag missade lunchen ;) så köpte jag frukt på Pressbyrån på vägen ^^ vad pinsamt det var när jag kom in. Trodde jag kom några minuter före kvart över men det gjorde jag inte, jag kom exakt kvart över. Så när jag kommer in där så vänder sig alla blickar mot mig.. haha!! usch vad pinsamt. o där kommer jag in o äter min banan xD

Åkte ut mot Horla och gick lite där :) det var trevligt, fast tappade bort mig :P haha! Tur att Cecilia fattade kartan ^^
Vid typ kl.16 så åkte vi till sjön som låg vid Storsjöstrand :) badade fötterna ^^ haha! Vi grillade och hade trevligt:) Jag, Katja, Claes, William och Christian var fullt upp med att lösa sånna där rubiks kuber eller vad dom nu heter. Försökte lösa 2x2 kuben men gav upp rätt fort :P haha!! Men jag slog mina rekord på 3x3 kuben ^^ wohoo!! Löste den på 1 minut och 32 sekunder. Sen slog jag det igen och löste den på 1 minut och 23 sekunder ;)

På kvällen gick jag hem till Sandra och Markus, och där va även Daniel och Claes. Satt med 3x3 kuben igen och slog mitt rekord tre gånger till hehe. 1 minut och 21 sekunder. Sen blev det 1 minut och 18.11 sekunder och mitt nya rekord ligger på 1 minut och 14.18 sekunder ^^ får se när jag slår det sen då ;)
Daniel e ju bara så rolig ! xD han fick mig o skratta så många gånger att jag fick ont i både mage och rygg! haha!

Nä, nu är det dags att lägga mig. Upp tidigt till tjänst imorrn med :)

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar