torsdag, juli 23, 2009

Warszawa, Polen

nu är klockan 01.02 torsdagen den 23 juni ;) sitter på ett hotellrum i Warszawa men trådlöst internet :) kändes skönt o kolla all mejl o få kontakt med världen igen xD hehe

har varit i Polen i 1 vecka och typ 2 dagar nu och oj vad mycket vi ha gjort! :D helt fantastiskt. troligen så berättar jag mer när jag är hemma i Sverige igen ;) är just nu väldigt trött. bussen avgår 7.30 till Kaunas, Litauen :) och frukosten öppnar 6.30 så det är tidig uppgång imorrn... eller jag menar idag xP så får väl typ 4 timmar sömn o: men som tur är så kan man ju somna på bussen (a) hehe !

Men nu ska jag bara fixa till min iPod o sen är det faktiskt dags att sova :) är riktigt riktigt trött !! :p hehe
Natti:)

xoxo
-J

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du har det superunderbart där borta! :D

    SvaraRadera
  2. Hur har ni det därborta? Du får hälsa till alla:) ska bli kul o höra om er resa sen.

    SvaraRadera