onsdag, juli 08, 2009

Panik !

Börjar få lite panik faktiskt !!
Imorrn åker jag bort o kommer inte hem förren måndagen den 27 juni ! Jag måste alltså packa för två och en halv vecka ! Har jag börjat? Nope! Varför inte då? För att jag hatar att packa, så jag skjuter alltid upp på det. Det dumma är att jag vet egentligen vad jag ska ha med. Men jag har en tendens att packa för mycket så då blir jag nervös över om det får plats i väskan. Och istället för att på ett organiserat sätt börja i tid så packar jag istället i sista minuten o det slutar med att jag brukar få stå på väskan för att den ska kunna stängas.... Det känns inte så speciellt lovande nu när det gäller för en sån lång tid oxå! Men tänkte att jag skulle ta fram lite grejor o sedan ska jag faktiskt be min kära mor om hjälp så jag inte får med mig allt onödigt skit ^^ eftersom det är en rätt viktigt resa :D
Aja, det är väl kanske dags att sätta igång.

xoxo
-J

4 kommentarer:

  1. Tänk på att det du packa när du skulle till mig är på tok för mycket! Kom ihåg att du SJÄLV ska kunna bära det du tar med dig...

    SvaraRadera
  2. jag vet !! men det var bara för att det var sista minuten ! (a) ^^
    och jag har en större o mycket bättre väska som jag ska ha till Polen som är såå mycket lättare att förflytta ;) hehe

    SvaraRadera
  3. du menar inte att du kommer hem den 27 juli då? :P hehe

    SvaraRadera
  4. men det står ju "kommer inte hem FÖRREN måndagen den 27 juni"...

    SvaraRadera