fredag, juli 10, 2009

Sammankomst dag 1 :)

Idag var då första dagen av sammankomsten:) mycket trevligt! Eftersom detta inte var min orginala sammankomst så var jag beredd på att inte känna någon, men sprang på flera stycken som jag känner till. Blev lite chockad ^^ hehe ! men det var kul :) kanske visserligen beror på att det var Motalas orginala sammankomst och jag var i Motala för typ 2 veckor sen, så dom kommer väl kanske ihåg mig :p haha ! Vi var inte så många som jag trodde vi skulle vara, men var ändå rätt många. 3753 på förmiddagen och 3853 på eftermiddagen:) det läskiga va att Filip sa till innan förmiddagen var slut att han gissade på att vi skulle vara 3702. så när ordföranden sedan börjar berätta hur många vi var så skrattade jag bara :p "Tretusen..." (jo men tusental är ju inte så svårt o gissa) "...sjuhundra..." (skojar du eller) "...femtiotre." (pheew, thänkt väl det xD) haha . men tänkte att han kan väl inte så rätt så blev lite lättad att de sa 53. läskigt om han hade haft exakt rätt xD men han gissade fel på 51st :p Och sötisen Cazandra va där, så jag var räddad o slapp vara själv^^ hehe ! hon kommer även imorrn!<3

Kanske dags att lägga sig snart så man orkar med imorrn med ^^
Trevlig kväll!


xoxo
-J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar